سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آدرس دفاتر گزینش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء

ثبت نام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در سال 1400 به صورت حضوری در دفاتر گزینش و استخدام انجام می شود. آدرس هسته های گزینش و استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا برای سال 1400 توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران معین و تقریبا در مرکز هر استان تعیین شده است.

 

 

هر ساله قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا از میان دارندگان شرایط تعیین شده توسط این ارگان، اقدام به استخدام در طیف افسری و کارمندی می کند. ثبت نام این قرارگاه همانند سایر ارگان های استخدامی ارتش به صورت حضوری بوده و متقاضیان واجد شرایط می بایست با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به آدرس حوزه های گزینش و استخدامی 1400 تعیین شده مراجعه کنند.

این ارگان برای متقاضیان هر استان یک حوزه استخدامی جهت انجام مراحل ثبت نام در نظر گرفته که اطلاع دقیق از مراکز ثبت نام می تواند موجب تسریع در روند مراحل ثبت نام شده و داوطلبان را از سردرگمی خارج کند . به همین جهت در ادامه به بررسی آدرس دفاتر گزینش و استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در سال 1400 پرداخته شده است.

 

آدرس حوزه های استخدامی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا 1400

همانطور که گفته شدثبت‌ نام از داوطلبان متقاضی استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا به ‌صورت حضوری انجام می شود بنابراین داوطلبان دارای شرایط استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا سال 1400 لازم است به همراه مدارک مورد نظر به حوزه های ثبت نامی نزدیک به محل سکونت خود در تاریخ در نظر گرفته شده توسط این ارگان مراجعه داشته باشند.

 

آدرس حوزه های ثبت نامی استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا تلفن
تهران اتوبان بسیج مستضعفین – سه راه تختی - اتوبان هجرت – قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ( ص ) آجا – ساختمان مالک اشتر- مدیریت گزینش و استخدام 
تهرانسر– بلوار گل ها – جنب بانک سپه– منطقه پدافند هوایی امام حسن مجتبی (ع)– دفتر استخدام  64485570-021
اصفهان  خانه اصفهان- حدفاصل4 راه نیروی هوایی و میدان شهید علیخانی- جنب آموزشگاه رانندگی کوروش - دفتراستخدام   34380034-031
شهرکرد کوی فرهنگیان – خیابان هلال احمر – خیابان لقمان – کوچه 4 - دفتر استخدام  32223904-038
تبریز  جاده آذر شهر – منطقه پدافند هوایی شمال غرب - دفتر استخدام 34301370-041
بوشهر  میدان حر – جنب بیمارستان تامین اجتماعی – دفتر استخدام منطقه پدافند هوائی جنوب 4551439-0771
مشهد انتهای خیابان نخ ریسی – منطقه پدافند هوایی شمال شرق – جنب بانک سپه - دفتر استخدام 33442828-051
بابلسر  جاده بابلسر به ساری - گروه پدافند هوایی بابلسر – دفتر استخدام 35340033-011
اراک  کیلومتر 4 جاده خمین – جنب پادگان مالک اشتر- فرماندهی آموزش‌های درجه داری حضرت علی اکبر ( ع ) – دفتر استخدام 34132760-086
کرمانشاه  بلوار شهید کشوری – نرسیده به میدان امام – مهمان سرای نگین – دفتر استخدام 4733444-0833
اهواز   اتوبان شهید ستاری – گروه پدافند هوایی اهواز – دفتر استخدام 33909015-061 
شیراز  بلوار مدرس – درب دوم پایگاه هوایی – دفتر استخدام نیروی هوایی 7209357-0713
کرمان بلوار جمهوری اسلامی - جنب فرودگاه- گروه پدافند هوایی کرمان 32818519-034
زاهدان کیلومتر 3 جاده میرجاوه – گروه پدافند هوایی زاهدان 33216002-054

 

در نظر داشته باشید آدرس حوزه های استخدامی مذکور بر اساس اطلاعیه سال گذشته در این مقاله ارائه شده است که در صورت ایجاد تغییرات در آدرس دفاتر استخدامی سال 1400 مقاله به روزرسانی خواهد شد.

 

متقاضیانی که قصد ثبت نام استخدامی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا 1400 را دارند، برای اطلاع از زمان استخدام می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: زمان استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

 

 

مشاوره استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا 1400

متقاضیان ثبت نام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا 1400 باید اطلاعیه های در خصوص زمان و نحوه ثبت نام را به دقت پیگیری و مطالعه نمایند تا بتوانند در اسرع وقت مدارک لازم برای ثبت نام این دانشگاه را تهیه نموده و فرآیند ثبت نام خود را در زمان مقرر تکمیل نمایند.

 

توصیه می شود واجدین شرایط استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا، ثبت نام خود را به ساعات پایانی و یا تمدید زمان ثبت نام موکول نکنند زیرا ممکن است با مشکلاتی در ساعات پایانی مواجه شده و نتوانند ثبت نام خود را به پایان برسانند.

 

به داوطلبان علاقمند به استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا سال 1400 توصیه می کنیم به منظور تسریع روند ثبت نام حتما از قبل به بررسی مدارک لازم برای تکمیل فرم ثبت نام پرداخته و پس از آماده سازی این اطلاعات اقدام به ثبت نام نمایند تا هم سرعت ثبت نام خود را بالا برده و هم میزان خطا در درج اطلاعات را کاهش دهند.

 

از آنجایی که همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا موجب تسریع در روند ثبت نام می شود توصیه می شود با مطالعه مقاله زیر از مدارک لازم جهت ثبت نام مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

 

 

 

 

 

مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند که شما را برای انجام ثبت نام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا به بهترین شکل ممکن یاری دهند. برای ارتباط با مشاوران هیوا می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید. همچنن می توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ارتباط با آدرس حوزه های استخدامی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا می توانید عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی شوید.

 

چنانچه به دنبال آدرس ارگان های استخدامی نیروی دریایی ارتش هستید می توانید با کلیک بر روی لینک زیر به آدرس این حوزه های استخدامی دسترسی پیدا کنید.

در ادامه بخوانید: آدرس دفاتر گزینش نیروی دریایی ارتش

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ?? ثبت نام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا به چه صورت انجام می شود؟

?? به صورت حضوری در دفاتر گزینش و استخدام هر استان انجام می شود که البته در این مقاله لیست این دفاتر به همراه شماره تلفن قرار داده شده است.

 

2- ?? لیست دفاتر گزینش و استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا به چه صورت منتشر می شود؟

?? به صورت اینترنتی منتشر می شود که به منظور دسترسی راحت داوطلبان به این آدرس ها، لیست حوزه های استخدامی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در این مقاله قرار داده شده است.

 

3- ?? داوطلبان برای ثبت نام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا به کدام دفتر گزینش باید مراجعه کنند؟

?? طبق لیست حوزه های استخدامی قرار گرفته در این مقاله، هر داوطلب باید نزدیک ترین حوزه استخدامی را انتخاب و به آن مراجعه کند.

منبع : آدرس دفاتر گزینش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء